30 juni 2009

Äntligen över...

Så då var jag äntligen färdig på skolan. Tentan är avklarad och det gick bra. Så nu är det 2 simulator pass kvar imorgon och på torsdag och sen examen på fredag. Gud vad skönt detta är.

Idag har det varit avslutningsmiddag och det blev sent men som tur var hade jag sovit middag efter stranden så man orkade vara med hela kvällen. Var himla trevligt...

Bebisarna i magen mår bara bra och sparkar lika mycket som vanligt, men det är ju ett bra tecken bara att jag blir väldigt trött när sömnen blir lidande. Men nu har det gått 29 veckor och 3 dagar så om 3-5 veckor borde de komma ut. Är ni redo?? Jag vet inte om jag är men är såå förväntansfull och vill titta på mina bebisar.

2 kommentarer:

  1. hej nina!!!
    maria emmertz här, grattis till din examen o lycka till i framtiden med både jobb o bebisar, tack för din jätte fina blogg som vi här hemma följer med spänning o intresse jätte kul att du delar med dig av detta till oss alla som är intresserade. kram mia felicia o fabian hälsa alla

    SvaraRadera
  2. Hej Maria med familj.
    Vad roligt att ni är här inne och tittar, det är det som är meningen =) Ja examen väntar imorgon och sen är det semester eller vad man ska kalla det.
    Kram Nina

    SvaraRadera