02 juli 2009

Älskar sol

Kom fram till att jag älskar sommaren och solen. Idag var det verkligen sista skoldagen och det kändes alldeles underbart. Tänk att man nu är färdig flygledare och att man skriver på anställningsavtalet imorgon. Gud vad tiden gått snabbt och tur är väl det =)

Varit en dag med relativt mycket aktiviteter, min bror sov hos mig inatt och var med mig i skolan. Som tur var, var det en kort dag och efter det bar det iväg till McDonalds och sen stranden. Där njöt vi och sen begav vi oss till läkaren eftersom de tidigare sagt att man kunde bli sjukskriven om man inte orkade, vilket jag nu inte gör längre. Får knappt sova på natten för jag måste upp minst 2 ggr för att gunga ner tjejerna eftersom de trycker så himla mycket på rev benen. Men när man väl fick komma in till doktorn, 30 minuter sent så var hon så himla otrevlig och irriterad. Spydigt sa hon att hon skrev ett så bra intyg som möjligt och sen fick vi se om det gick igenom.

Sen har jag kommit fram till att tanten som precis flyttat in under oss är knas. Vattnade på balkongen och visste inte det var hål i krukan förrän det började droppa en massa. Då börjar hon skrika där nerifrån och jag bad vänligt om ursäkt. Sen går jag in och hör hur hon fortsätter skrika där nere, men vad gör tanten om det regnar? Skriker till himlen... såååå irriterande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar