09 juli 2009

Ultraljud snart...

Idag blir det spännande, tror vi kommer få mycket info om deras vikt, förlossningen och hur mycket de ungefär kommer att väga när de kommer ut. Det ska bli roligt att se om de har utvecklats. Min mage har ju inte växt så mycket på sista tiden. Det har jag ju glömt lägga in men jag var ju hos barnmorskan i måndags, här kommer det.

Vecka 30 + 1
Vikt 69,7 kg
Blodtryck 110/65
Tvillings 1 hjärtfrekvens 136
Tvillings 2 hjärtfrekvens 133
Livmodermått 36cm (bara ökat 1cm men jag tror de fallit ner lite i magen)

Sen fanns det lite äggviteämnen i urinen men eftersom det inte var morgonurin så var det säkert ingen fara men för säkerhets skull skickade hon det på odling. Men jag har inte hört något än så antar att det inte var farligt.

Skriver imorgon vad de sa på ultraljudet med vikt osv eftersom min lillebror, Hugo fyller 11 år idag och ska på kalas där i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar