05 juli 2009

Två intensiva dagar

Då har man haft två intensiva dagar =)
I fredags tog jag min examen som flygledare, en underbar känsla att äntligen vara klart efter 15 månaders slit. Trevligt att träffa hela släkten efteråt och fira. Det blev smörgåstårta och till efterrätt blev det pappas goda maräng tårta. Fick väldigt bra presenter av alla, TACK!!!
Dagen blev väldigt lyckad med ett helt underbart väder som gjorde att gästerna nästan smälte bort i mammas trädgård. På skolan fick vi vårt certifikat och även skriva på mitt anställningsbevis.

Sedan igår åkte jag och Fredrik med hans föräldrar till mamma i stugan för lite middag och mys. Även denna dag blev lyckad och det var god mat som Fredrik hade önskat, grillat fläsk. Sen tog vi en liten badtur eller inte jag men några gjorde. Sen blev det avslutning med kubb =)

Även igår var jag och Fredrik på Lomma och då badade jag faktiskt hela kroppen på det grunda för att där är vattnet ljummet. Men när jag badat färdigt hade jag halva stranden med mig i bikinin och tjejerna lade sig så konstigt så att magen såg ut som ett snett hjärta. Det tyckte farfar Sture var roligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar