13 juli 2009

Nya bilder på magen


Nu börjar den bara bli äckligt stor tyvärr. Man undrar hur man ska hålla ut i några veckor till när den redan ser ut att snart brista. På denna bilden ser jag ändå inte lika tjock ut som ni kommer se på nästa bild.

Ser ut som någon har stoppat in en medicinboll i magen på mig och att den vill komma ut vilken dag som helst. Man förstår verkligen när man tittar på bilden var alla 18 kilo jag gått upp tagit vägen. Hoppas bara att alla försvinner lika snabbt sedan när små tjejerna kommit ut.

Vi har satt upp ett nytt mål nu för små tjejerna. De ska helst stanna i magen tills jag har gått 34 hela veckor för att slippa ligga allt för länge på neonatal avdelningen efter de blivit födda. Datumet för 34 hela veckor blir 1 augusti så det innebär att de ska ligga där minst i 19 dagar till. Hur ska jag orka det?

Tråkigt nog har hon med lägenheten fortfarande inte hört av sig idag och vi har försökt nå henne nu ikväll utan resultat. Hon sa innan att hon skulle höra av sig men hon verkar ju lite knepig så vi får ta och ringa Paulssons imorgon och höra om de fått veta något nytt. Det är ju ganska viktigt för oss att veta om vi får lägenheten eller ej. Mest för att lugna nerverna... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar