20 juni 2009

Busungar...


Idag har jag och Fredrik firat midsommar tillsammans med gott grillat från balkongen och jordgubbar och glass till efterrätt. Det smakade väldigt gott...
Efter allt ätande blev det tid för pyssel och hann med ett kort som jag tänkte ge till min bror när han fyller år. Även så passade det perfekt eftersom jag gjorde kortet efter en tävling. Blev inte nöjd med kortet till en början men börjar tycka om det mer och mer.
Bebisarna i magen sparkar och boxas som vanligt men jag tror faktiskt att jag fått ett invärtes blåmärke eller något liknande vid mina revben för varje gång jag känner att bebisarna är där gör det så himla ont. Försöker trycka bort dem men busiga som dem är boxar de då på handen och sen lägger dem sig ännu längre upp. BUSUNGAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar