05 juni 2009

Beskedet har lagt sig...


Ni kanske se en ny bild på magen som togs nu i veckan.
Går nu in i vecka 27.

Ja nu har det lagt sig om att tjejerna är stora och lite knubbiga. Det enda jag undrar är ju bara hur de ska få plats där inne så pass många veckor till. Men vi hoppas på det bästa.
Nu är det ju bara 4 veckor kvar tills jag tar examen och 3 kritiska veckor plus tentan som jag måste ta mig igenom. Men som allt känns nu kommer nog det inte bli ett problem.

Vägde mig även igår hos mamma, 64,5kg. Plus 12kg =)

3 kommentarer:

  1. Madeleine Carlsson6 juni 2009 kl. 23:27

    Hej Nina, -vilken bula!!! (kommenterar mamma i bakgrunden)
    Fasiken vad roligt för er stort GRATTIS =)
    Du får komma förbi KC & torget, så vi kan snacka lite tycker jag.
    // Kramar från Madde & Carina

    SvaraRadera
  2. NINISEN!!!! Ser verkligen skillnad sen sist vi sågs!!!!!
    Så fin så!!!!!

    Hoppas allt går och känns bra!!!!

    Pussssssssar från Lina Sonesson =)

    SvaraRadera
  3. Jag börjar bli en riktig tjockis nu =)

    SvaraRadera