19 juni 2009

Midsommar

Ja då var det dags för midsommar. För mig blir det lugnt med familjen i stugan på Österlen medan Lille Fredrik får jobba natten och dra in pengar till vår lilla familj =)
Annars så börjar det mesta bli tungt och jobbigt just nu. Magen är bara i vägen för allt jag gör och det är ju tredje världskriget inne i magen 24 timmar om dygnet känns det som. Undrar egentligen vad de gör där inne när de sparkar och boxas hela tiden.

Igår var vi hos pappa och åt middag och en massa jordgubbar till efterrätt, det var mumsfilibabba.
Även bror Hugo tyckte magen var väldigt intressant, fick reda på att jag hade en ballongnavel och den var väldigt rolig att känna på. Han fick även känna sparkar och se magen röra sig pga sparkarna.

Nej nu ska jag hinna med lite annat tills jag blir hämtad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar