25 juni 2009

Nya stämplar

Idag har jag hunnit med en massa. Åkte ut till Sandby för att äta grillat hos Dans föräldrar =) Det är inte helt fel eftersom Fredrik är i Götet och då blir det inte mycket till matlagning hos oss. Och innan dess hann jag och mamma handla mat, gå på apoteket, handla nya skor och lite nya stämplar. Butiken som säljer scrapbooking i Sandby hade 50% på alla trästämplar och halva rea priset. Så jag rotade runt och hittade faktiskt några roliga stämplat. Känns som man har gjort världens kap med billiga stämplar så jag kostade på mig ett ark med clearstamps till fullpris. Även skorna jag köpte idag var ju halva priset.
Jag räknar ner dagarna till min graduation, en vecka kvar =) Längtar hur mycket som helst att få sommarlov och bara ta det lugnt.

Igår på youtube hittade jagen tjej som viker en massa roliga saker så kom inte i säng förrän halv tolv för jag var tvungen att vika klart min låda som blev kanonbra. Satt och kollade igenom alla hennes klipp där hon vek kort eller små present askar. Hittade 8 stycken som jag ska testa vika i helgen.

Nu måste jag fixa tvätten innan Fredrik kommer hem så han blir glad =)

Sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar