06 juni 2009

Kortvikning

Idag har det varit kalas för Dan i stugan, väldigt god mat och det uppskattas alltid =)
Annars så är allt bra med mig och tjejerna, de sparkar och busar som vanligt. Det enda nu som är jobbigt är att de ligger med ryggen utåt så varje gång de sparkar gör de det på mig eller vad man nu ska säga. Känns ganska obehagligt eftersom det känns som någon slår en lite lätt på revbenen eller urinblåsan. Men jag hoppas de vänder tillbaka sig snart.
Annars så är det bara ryggen som spökar men har fått någon dyna av Dan som faktiskt hjälper mig.
Igår blev det också extremt många kort vikta som jag ska få gjort någon gång. Så om någon är intresserad är det bara att säga till. Blev så nyfiken av hur många jag hade vikt att jag räknade dem, hela 180st. Så nu har jag en bra bas tills vi ska iväg nästa gång mamma och jag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar