15 juni 2009

Montering... =)

Eftersom vi lade in annons på våra byråer i söndags så blev vi tvungna att köpa en ny igår. Trodde inte vi skulle få sålt de så snabbt som vi faktiskt fick. klockan kvart i tolv igår var båda två hämtade och betalda. Sen efter skolan bar det av till Ikea för middag och inköp av ny byrå.
Sedan när vi kom hem skulle Fredrik iväg direkt medans jag blev lämnad här hemma med alla kläderna huller om buller i sängen och omonterad byrå.
Efter ungefär 2,5 timme blev jag äntligen klar och bra blev det, är hur nöjd som helst med den nya lösningen och nu får jag vänta 3 veckor tills jag får sätta upp sängen. Eller jag får ju sätta upp den om bebisarna kommer tidigare vilket jag tror.

Eftersom de är så vilda och tjocka där inne i magen är jag helt övertygad av att de kommer komma ut i slutet av juli. Förstår inte annars hur de ska få plats. Men vi får väl se, nu tycker jag dock det börjar bli jobbigt att vara tjock eftersom jag sover lätt och har svårt att röra mig. Sedan så sparkar tjejerna verkligen HELA tiden. Kul i början men nu börja det bli jobbigt. Men det är väl bara att vänja sig vid att lägga all uppmärksamhet på dem.

1 kommentar:

  1. Jahaja.. Nu passar det, ja... Där satt jag i timmar på att få känna en liten spark, men ack nej. Men när jag är borta passar de tydligen på att spela fotboll där inne! Få hit tjejerna nu, jag vill träffa era bebbar =)

    SvaraRadera