22 september 2009

Sjuklingar är vi

Det är mysigt när man är två...

Nu har jag också åkt på förkylningen som Wilma och Thea har haft sen i lördags. Det känns inte kul, jag har knappt någon röst kvar. Men det som är bäst är att tjejerna börjar bli lite bättre.
Igår var min farmor här och vi hann med så himla mycket, mamma har varit orolig för mig eftersom jag ofta ser trött ut men det tar på krafterna när man har två små tjejer som vill ha ens uppmärksamhet hela tiden. Men det går, i alla fall, igår storstädade vi hela lägenheten genom att dammsuga, våttorka och även putsa fönster. Eftersom vi nu i helgen tapetserade lilla rummet och sovrummet så flyttade vi in möbler där igår som stod i vardagsrummet innan. Det blev väldigt mycket plats där nu så det kändes bra faktiskt. Ser ut som ett riktigt hem nu faktiskt =) och rent är det också. Sen hann vi med nästan all stryktvätt som bara legat i vardagsrummet.
Efter en sådan dag var jag helt slut igår och slocknade i soffan med lilla Wilmisen på magen.

Inatt var de väldigt duktiga också, fick mat kl tolv sista gången och sen var det upp kl fyra för mat för Thea och fem för Wilmisen. Sedan vaknade dem halv nio och då gick vi upp. En ganska skön natt men man längtar tills de sover hela natten igenom.

1 kommentar:

  1. Grattis Thea på namnsdagen, krya på er allihop. Kram mormor

    SvaraRadera