18 september 2009

Oj det börjar bli bättre


Nu börjar jag komma igång med bloggandet igen, nu sover äntligen dem två små lite efter en kaotiskt kväll, natt och morgon. Igår när jag gav Thea mat så kom det en riktig kaskadkräkning över hela mig och hela Thea så det blev ett bad efter det. Och hon kändes lite hängig eftersom hon nöjde sig med bara 30ml. Men sen ökade vi dosen med mat under natten och nu är hon som vanligt igen. Men det konstiga var att sen när tant Karin var här lite senare så gav hon Wilma mat som gjorde likadant som Thea gjort tidigare. Kaskadkräkte över Karin och golvet och fåtöljen =( Sen har Wilma varit fjantigare med maten än tidigare och sovit mycket. Även när vi vaknade imorse var hon väldigt förkyld. Men morgonmålet var det enda som hon ätit bra, cirka 80ml fick hon i sig då så bara 50 kvar till normal dos =) Så vi skulle egentligen träffat Emma och Liam men det får vi flytta till nästa vecka för vi vill ju inte smitta någon.

Annars så har jag mycket på schemat idag, nu ska jag måla lite lister så vi kan tapetsera extrarummet på söndag med förhoppningsvis lite hjälp från min pappa eller morfar som vi mest kallar honom =) Sen ska jag göra vid en MASSA tvätt och sen städning. Hur ska jag hinna allt detta innan sex och ensam med tjejerna?? Det blir intressant att se men jag måste få målat bara. Nej nu får det bli lite frukost i magen och sen på med måladkläderna.

Någon som vill gissa vem som är vem?? ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Nina!!

    Så fina de är o vad kul att följa er, jag tror att det är det är Thea till vänster o Wilma till höger kram mia

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är här inne och kollar till oss =)
    Ännu roligare är att du såg vem som var vem eller vad det en ren gissning kanske? ;)
    Kram Nina och tjejerna

    SvaraRadera
  3. Hej moster här. Det var inte så längesen jag såg de. Jag gissar på att Thea är till vänster och Wilma är till höger. KRAM MOSTER

    SvaraRadera