15 september 2009

Nya foto


Detta har ni väl väntat på ;) Nytagna idag är de faktiskt, Wilma överst och Thea nederst.
Även var vi på BVC idag och vägde och mätte tjejerna.
Wilma - 50cm och 3490gram
Thea - 53,5cm och 4070gram
De växer som bara den, kan knappt förstå hur små de varit tidigare. Allt går så snabbt.

Även så har röran här hemma minskat lite eftersom jag packat upp två flyttkartonger och en stor ikea-kasse. Försökte sätta upp en tavla i vardagsrummet men då behövdes slagborren och den vet jag inte hur den fungerar. Så istället tänkte jag borra upp två hyllor i tjejernas rum men där var samma sak tyvärr. Ska se om Bertil ksn hjälpa mig imorgon så kanske jag får ordning helt på tjejernas rum.
Nu väntar sängen för jag är såå himla trött efter helgen.

2 kommentarer:

  1. vad fina tjejer =) tycker själv det är så svårt att få kort av små bebisar. blir oftast så konstig vinkel .. roligt att följa med i er vardag=)

    SvaraRadera
  2. Jättekul att få se de små liven :) Hoppas ni mår bra alla 4! O vi vill ha fleer uppdateringar! haha //Ida

    SvaraRadera