02 maj 2009

Glass och kalas


Först på schemat stod en tur till Västra hamnen för att äta lite god italiensk glass och vara ute i det goda vädret. Jag rekommenderar alla att prova citron sorbet glass, var en av de bästa smakerna jag testat. Sedan hade vi lite dötid så vi tog en tur till Mobilia och där hittade jag en ltien söt klänning. Men det fanns bara en i storlek 50 och vi behöver ju två. Men jag tog en chansning och köpte den ändå. Får se om den finns i någon annan H&M butik. Även så har jag letat efter en speciell pyjamas som inte funnits i tjejernas storlek men även den fanns som tur var. Pyjamasen är den vi fick lämna tillbaka förra veckan pga hål i baken på den ena. Har tagit bild på pyjamaserna, får se om jag hittar klänningen i en till annars ska den lämnas tillbaka.

Sedan fyllde min lillasyster 9 år och då var det kalas. Jag var dock trött sen promenaden i västra hamnen så vi åkte hem vid tio redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar