10 oktober 2009

Längesen igen

Så efter en rolig utekväll igår med mina tjejkompisar börjar jag sakna mina två små tjejer som har sovit över hos mormor inatt. Bli nog snart dags att hämta hem dem. Skönt att ha sovit en hel natt men nu vill man ha lite mys ikväll till fotbollen och vad är då bättre än mina två små underbara flickor.

De växer som bara den nu och utvecklas hela tiden till två små individer. Har börjat smila ordentligt nu och då är dem såå söta. Nästa gång vi ska till BVC är den 23oktober för vaccination och 3månaders kontroll. Perfekt inför dopen den 24e som jag hoppas kommer bli mysigt och fint. Men där i mellan ska jag hinna fylla år själv, hela 22år =) Så på tisdag blir det lite tårta med nära vänner och Fredrik och sen på lördag för släkten. Sen ska jag förbereda mig inför dopet nästa vecka.

Nu ska jag in i duschen och sen hämta mina två små busfrö hos mormor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar